Retourneren
Hou bij het retourneren rekening met het volgende:
- De retourgoederen dienen schoon en onbeschadigd in de originele/actuele verpakking retour gestuurd te worden, willen ze voor creditering in aanmerking komen.
- De ontvangen goederen zullen door ons beoordeeld worden of ze voor retour/garantie in aanmerking komen.
- Bij een klacht over schoeisel dient u éérst een duidelijke foto te mailen van de klacht en van het label op de tong van het schoeisel.
- Indien mogelijk of van toepassing zullen wij uw retourgoederen repareren.
- Voor retourgoederen die binnen een bepaalde garantieperiode vallen, moet er een altijd een geldig aankoopbewijs meegestuurd worden.
- Als een garantieaanvraag wordt goedgekeurd ontvangt u op korte termijn bericht.
- Als een garantieaanvraag voor schoeisel wordt goedgekeurd sturen wij u een creditnota. U ontvangt geen nieuwe paren.
- Artikelen met * zijn speciaal voor u besteld en kunnen derhalve niet retour.
- Voor geretourneerde goederen zal er 5% aan behandelingskosten berekend worden.
Voor het terugsturen van geleverde goederen dient u gebruik te maken van ons RETOURFORMULIER GOEDEREN.
Voor het terugsturen van schoeisel dient u gebruik te maken van ons RETOURFORMULIER SCHOEISEL.
LET OP:
- Retourneren van schoeisel met een klacht is alleen op ons verzoek noodzakelijk.
- Bij het retourneren van schoeisel dient u voor elk paar schoeisel een apart formulier in te vullen.
- Zonder meegestuurd en volledig ingevuld retourformulier kunnen retourgoederen niet in behandeling worden genomen.
Ons retouradres is: Herman de Greef & Zn bv (t.a.v. Anton de Greef), Industrieweg 11, 4051 BW Ochten
Bij eventuele vragen en/of onduidelijkheden kunt u contact met ons opnemen.