Retourneren

 

Hou bij het retourneren rekening met het volgende:

  • De retourgoederen dienen schoon en onbeschadigd in de originele/actuele verpakking retour gestuurd te worden, willen ze voor creditering in aanmerking komen.
  • De ontvangen goederen zullen door ons beoordeeld worden of ze voor retour/garantie in aanmerking komen.
  • Bij een klacht over schoeisel dient u éérst een duidelijke foto te mailen van de klacht en van het label op de tong van het schoeisel.
  • Indien mogelijk of van toepassing zullen wij uw retourgoederen repareren.
  • Voor retourgoederen die binnen een bepaalde garantieperiode vallen, moet er een altijd een geldig aankoopbewijs meegestuurd worden.
  • Als een garantieaanvraag wordt goedgekeurd ontvangt u op korte termijn bericht.
  • Als een garantieaanvraag voor schoeisel wordt goedgekeurd sturen wij u een creditnota. U ontvangt geen nieuwe paren.
  • Artikelen met * zijn speciaal voor u besteld en kunnen derhalve niet retour.
  • Voor geretourneerde goederen zal er 5% aan behandelingskosten berekend worden. 

Voor het terugsturen van geleverde goederen dient u gebruik te maken van ons RETOURFORMULIER GOEDEREN.
Voor het terugsturen van schoeisel dient u gebruik te maken van ons RETOURFORMULIER SCHOEISEL.

LET OP:

  • Retourneren van schoeisel met een klacht is alleen op ons verzoek noodzakelijk.
  • Bij het retourneren van schoeisel dient u voor elk paar schoeisel een apart formulier in te vullen.
  • Zonder meegestuurd en volledig ingevuld retourformulier kunnen retourgoederen niet in behandeling worden genomen.

Ons retouradres is: Herman de Greef & Zn bv (t.a.v. Anton de Greef), Industrieweg 11, 4051 BW Ochten

Bij eventuele vragen en/of onduidelijkheden kunt u contact met ons opnemen.